Przypominamy że użytkowanie forum jest równoznaczne z akceptacją zasad regulaminu oraz wyrażeniem zgody na używanie plików Cookies.
Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 15, 1132 odsłon

Ogólnie o grach - dyskusja, zapowiedzi, trailery.

Temat: Wiedźmin 3: Dziki Gon

Tagi tematu:
  1. Post #1
    czituch
    Avatar sarniuszek
    O użytkowniku

    Dołączył
    2468 dni temu
    Mieszka w
    wygwizdowie
    Wiek
    23
    Postów
    1,757
    Status
    Offline
    Społeczności

    Wiedźmin 3: Dziki Gon

    Cytat Napisał Adrian Werner

    Poznaliśmy pierwsze informacje na temat gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, czyli trzeciej części przygód Wiedźmina. Gra zaoferuje otwarty świat, nowy silnik oraz masę zmian w mechanizmach rozgrywki.




    Krążące od dłuższego czasu plotki zostały potwierdzone. Następnym projektem studia CD Projekt RED jest trzeci Wiedźmin, który otrzymał angielski tytuł The Witcher 3: Wild Hunt. W najnowszym numerze magazynu Game Informer znalazła się obszerna zapowiedź gry, dzięki czemu wiemy już o niej całkiem sporo.

    Zgodnie z przypuszczeniami, trzeci Wiedźmin posiadać będzie świat o otwartej strukturze. Twórcy chcą zaoferować poczucie swobody znane z np. The Elder Scrolls V: Skyrim, choć jednocześnie teren, który zwiedzi Geralt będzie o 20% większy niż ten z gry studia Bethesda Softworks i trzydziestokrotnie bardziej rozległy niż w The Witcher 2: Assassins of Kings. Nowy silnik (CDRED Engine 3) został zaprojektowany tak, aby cały czas ładował dane w tle, co ma pozwolić uniknąć ekranów wczytywania. Przemieszczanie się ułatwi opcja jazdy na koniu. Przy dobrym rumaku dotarcie z jednego końca mapy na drugi ma zająć około 30-40 minut. Pojawi się również opcja natychmiastowej podróży do miejsc wcześniej odwiedzonych. Autorzy testują wciąż system walki na koniach i nie są do końca pewni, czy pojawi się on w samej grze.



    Kampania nie będzie już podzielona na rozdziały i akty. Główna oś fabularna obracać się ma wokół kilku oddzielnych wątków. Wśród nich znajdzie się poszukiwanie utraconej miłości Geralta oraz inwazja królestwa Nilfgaardu. Spróbujemy też powstrzymać tytułowy Dziki Gon (ang. Wild Hunt), czyli polowanie, w którym udział bierze pędzący po niebie orszak upiorów. Główne zadania mają oferować filmową jakość opowiadanej historii, z imponującymi scenkami przerywnikowymi i starannie wyreżyserowanymi sekwencjami. Co ciekawe, będziemy mogli porzucić część wątków, ale spotkają nas za to przykre konsekwencje.

    Poza głównymi opowieściami pojawi się również zatrzęsienie misji pobocznych, które w sumie mają starczyć na ponad sto godzin zabawy. Jednocześnie żadna z nich nie będzie wygenerowana automatycznie. Zamiast tego wszystkie misje zostaną przygotowane ręcznie przez deweloperów. Autorzy obiecują też dużą różnorodność wyzwań. W trakcie przygód będziemy eksplorowali m.in. jaskinie, prastare ruiny i tętniące życiem wioski. Zapolujemy na potwory dla zysku oraz specjalnych nagród. Pojawią się również zadania oparte na dochodzeniach. Różne rejony świata zaoferują swoje własne mini gierki (np. zawody w rzucaniu nożami) ze specjalnymi nagrodami, choć jednocześnie ich ukończenie nigdy nie będzie wymagane dla dalszego rozwoju fabuły.



    Zgodnie z tradycją serii, nowy Wiedźmin zaoferuje sporą swobodę odgrywania postaci, a fabuła będzie mocno rozgałęziona, tak aby umożliwić graczom dokonywanie różnych wyborów. Jednocześnie wirtualny świat ma być w dużym stopniu dynamiczny. Przykładowo, niektóre nasze akcje mogą sprawić, że zagrożona przez ataki bandytów wioska kompletnie się wyludni.

    Co godne pochwały, wrogowie i potwory nie będą się skalowały do poziomu gracza. Poszerzanie zasobu wiedzy o przeciwnikach umożliwi poznanie ich słabych punktów. Niektóre pokonane monstra pozostawią po sobie niemożliwe do dostania w inny sposób składniki służące do przepisów alchemicznych i tworzenia nowych przedmiotów. Pozwolą również Geraltowi na rozwijanie własnego drzewka mutacji, zapewniającego dostęp do nowych mocy. W grze nie zabraknie scen miłosnych – będą miały istotne znacznie dla całej fabuły, zamiast służyć tylko zaspokojeniu chuci bohatera.



    Spore zmiany zajdą w systemie walki. Kompletnie przebudowano sztuczną inteligencję przeciwników. Geralt otrzyma 96 animacji wykorzystywanych w starciach, podczas gdy w drugiej części miał ich jedynie 20. Gracze będą mogli przerywać atak w jego trakcie oraz blokować ciosy i wykonywać uniki, nawet gdy zabraknie im kondycji, choć nie będą one wtedy tak skuteczne. Zamiast przewrotów bohater będzie wykonywał szybkie piruety, aby zejść z linii ciosu przeciwnika. Nowy system kamery zadba o zapewnienie czytelnej perspektywy podczas starć. Nie zabraknie starć z bossami (m.in. z lodowym gigantem), ale nie będą one oskryptowane.

    Mocno przebudowany zostanie system znaków. Każdy z pięciu będzie miał podstawowy poziom, a wraz z rozwojem Geralta odblokujemy drugi stopień. Przykładowo, ulepszone Igni wywoła eksplozję ognia, która otoczy bohatera. Z kolei drugi poziom Ydren zamiast pułapki na jednego potwora stworzy duże pole, które spowolni wszystkich przebywających w nim nieprzyjaciół. Podczas starć wykorzystamy również w dużym stopniu otoczenie. Np. telekinetycznie uderzymy w ul os, które zaatakują wrogów. Natomiast gdy zwrócą się w naszą stronę spalimy je znakiem Igni. Gracze będą również rozwijali drzewka umiejętności szermierczych i alchemii.





    Wiedźmin 3: Dziki Gon ma stanowić prawdziwą superprodukcję. Aby to osiągnąć, liczebność zespołu deweloperskiego została zwiększona dwukrotnie. Nowy silnik zaoferuje realistyczną fizykę, która sprawi, że np. statki na wodzie będą się naturalnie bujały. Ma to istotne znaczenie, gdyż poza podróżowaniem pieszo i konno, pojawi się również opcja skorzystania z łodzi. Silnik będzie też symulował ruch ubrań na postaciach. Ponadto wprowadzony zostanie dynamiczny system pogodowy, a na niebie zobaczymy prawdziwe wolumetryczne chmury, a nie jedynie statyczną tapetę. Autorzy obiecują również znacznie lepiej wyważony poziom trudności oraz nowy interfejs zarządzania ekwipunkiem.

    Nie znamy jeszcze daty premiery Wiedźmin 3: Dziki Gon. Wiemy natomiast, że gra trafi na pecety oraz, jak to ujmują autorzy, „wszystkie najnowocześniejsze konsole”. To drugie oznacza zapewne, że produkcja zawita na następną generację urządzeń firm Sony oraz Microsoft i nie pojawi się na PlayStation 3, Xboksie 360 czy Wii U. Gra ma stanowić zwieńczenie trylogii, choć nie oznacza to wcale, że nie powstaną potem kolejne odsłony.

    Źródło: gry-online

  2. Post #2
    czituch
    Avatar sarniuszek
    O użytkowniku

    Dołączył
    2468 dni temu
    Mieszka w
    wygwizdowie
    Wiek
    23
    Postów
    1,757
    Status
    Offline
    Społeczności

    Jeszcze trzy dodatkowe screeny :p






  3. Post #3
    czituch
    Avatar sarniuszek
    O użytkowniku

    Dołączył
    2468 dni temu
    Mieszka w
    wygwizdowie
    Wiek
    23
    Postów
    1,757
    Status
    Offline
    Społeczności

    Krótki teaser


  4. Post #4
    User
    Avatar AVEMEN
    O użytkowniku

    Dołączył
    2377 dni temu
    Mieszka w
    Okolice rzeszowa,
    Wiek
    28
    Postów
    317
    Status
    Offline
    Społeczności
    Wyczesana gierka

  5. Post #5
    czituch
    Avatar sarniuszek
    O użytkowniku

    Dołączył
    2468 dni temu
    Mieszka w
    wygwizdowie
    Wiek
    23
    Postów
    1,757
    Status
    Offline
    Społeczności
    Potwierdziło się wydanie gry na konsolę PS4

  6. Post #6
    czituch
    Avatar sarniuszek
    O użytkowniku

    Dołączył
    2468 dni temu
    Mieszka w
    wygwizdowie
    Wiek
    23
    Postów
    1,757
    Status
    Offline
    Społeczności
    Kilka spekulacji z serwisu gry-online
    Na niemieckojęzycznym forum poświęconym serii Wiedźmin pojawiło się fanowskie streszenie zapowiedzi Wiedźmin 3: Dziki Gon z magazynów PC Games i Gamestar, w których znalazło się kilka nowych informacji na temat gry. Dowiedzieliśmy się między innymi, że produkcja studia CD Projekt RED ma oferować co najmniej 100 godzin zabawy. Połowę z tego, czyli 50 godzin, zajmie podobno ukończenie misji składających się na główny wątek fabularny.
    Teksty z obu magazynów zawierają znacznie więcej ciekawostek, które zestawiamy poniżej. Pamiętajcie, że mogą to być informacje niepewne, chociaż większość z nich wydaje się prawdziwa. Pewne nieścisłości mogły wyniknąć także w trakcie tłumaczenia. Artykuły zawierają następujące nowe informacje (lub potwierdzenia wcześniejszych plotek):
    • Świat gry będzie mógł znajdować się w 36 stanach, wynikających z dokonań gracza. Podobno w jego konstrukcji zabraknie niewidzialnych granic – wszystkie trzy strefy, na jakie podzielono krainę będą otwarte. Każda z nich ma być bardziej żywa i ciekawsza – zobaczymy między innymi dzikie zwierzęta, na które będzie można zapolować dla skór, czy pazurów. Na rozgrywkę wpłynie zmienna pogoda. W pewne miejsca dostaniemy się prawdopodobnie tylko nocą lub podczas deszczu. Niektóre potwory także będą pojawiały się w zależności od warunków atmosferycznych. CD Projekt RED zadba o system ekonomiczny uzależniony geograficznie – przedmioty, jakie zdobędzie Geralt będzie można sprzedać za różne ceny w poszczególnych rejonach świata.
    • W podróżach pomogą dodatkowe środki transportu, np. łodzie, czy konie. Same wierzchowce będzie można schwytać i oswoić przy pomocy jednego z wiedźmińśkich znaków. Geralt stanie się znacznie bardziej zręczny i będzie mógł wspinać się, czy skakać z większą swobodą niż wcześniej. Pojawi się także system szybkiego podróżowania do wcześniej odwiedzonych miejsc (niczym w Skyrim). Znikną ekrany doczytywania – przejścia między obszarami będą płynne.
    • 50 godzin zajmie przejście kampanii głównej. Drugie tyle mają oferować misje poboczne. Kampanię główną będzie można zakończyć na trzy różne sposoby – każdy z epilogów ma trwać około godziny. Podczas przygody głównej zwiedzimy między innymi stolicę Novigrad, wyspy Skellige i pogrążone w wojnie pustkowia. Mimo otwartej struktury świata, w grze nie zabraknie scenek przerywnikowych trzymających poziom poprzednich części serii.
    • W trakcie polowania na potwory Geralt skorzysta ze specjalnego trybu, w którym zobaczymy różnokolorowe tropy przeciwników. Przed walką będziemy mogli wyposażyć się w odpowiedni ekwipunek – na każdą z bestii znajdzie się bowiem specjalna taktyka. Lepszy samouczek wprowadzi nowych graczy w tajniki prowadzenia walki. W bitwach pojawi się funkcja spowolnienia, która pozwoli zaatakować słaby punkt oponenta lub konkretną część jego ciała (na wzór systemu VATS z Fallout). Znikną za to quick-time eventy, jeśli nie liczyć mini gierek (rzucanie toporów, gra w karty).
    • Rozwój głównego bohatera ma być znacznie bardziej złożony – mówimy o maksymalnie 60 poziomach doświadczenia i setkach kombinacji umiejętności. Doświadczenie będziemy otrzymywać tylko za wykonywanie misji. Zabijanie potworów i zwierząt przyniesie za to nagrody pieniężne. Sami przeciwnicy nie będą dostosowywani do siły bohatera, raczej występując w konkretnych miejscach (jak to miało miejsce w serii Gothic). Jednym z nowych potworów ma być lodowy gigant. Geralt otrzyma większy wpływ na otoczenie – używając Ignii będzie mógł podpalić pewne obiekty. Zapomnijcie za to o bezkarnym okradaniu bogu ducha winnych mieszkańców. Jeśli zostaniemy na tym przyłapani, wezwą oni strażników na pomoc.
    • Gra otrzyma dwa zupełnie różne interfejsy użytkownika i systemy sterowania na pecetach oraz konsolach. Jednocześnie twórcy zapewniają, że mamy do czynienia z produkcją RPG następnej generacji, ograniczanej na starszych konsolach tylko pod względem graficznym. W grze pojawi się opcja importowania zapisów z poprzedniej części gry, która jednak nie wpłynie na główną fabułę. Zobaczymy co najwyżej drobne wzmianki odnośnie mniej istotnych postaci (np. Triss Merrigold).


  7. Post #7
    czituch
    Avatar sarniuszek
    O użytkowniku

    Dołączył
    2468 dni temu
    Mieszka w
    wygwizdowie
    Wiek
    23
    Postów
    1,757
    Status
    Offline
    Społeczności
    Są plany utworzenia trybu multiplayer, ale nie wiadomo czy to w ogóle wypali i na czym miałoby polegać

  8. Post #8
    czituch
    Avatar sarniuszek
    O użytkowniku

    Dołączył
    2468 dni temu
    Mieszka w
    wygwizdowie
    Wiek
    23
    Postów
    1,757
    Status
    Offline
    Społeczności

  9. Post #9
    chcesz bana na TP?!
    Avatar NOLN3JM
    O użytkowniku

    Dołączył
    3428 dni temu
    Mieszka w
    Szczucin xD
    Wiek
    28
    Postów
    8
    Status
    Offline
    Społeczności
    czemu polacy nie zrobia wiecej gier? naprawde cudownie im to wychodzi


  10. Post #10
    czituch
    Avatar sarniuszek
    O użytkowniku

    Dołączył
    2468 dni temu
    Mieszka w
    wygwizdowie
    Wiek
    23
    Postów
    1,757
    Status
    Offline
    Społeczności
    CD-Action mówi, ze gra odniosła pełen sukces na targach E3 i zdobyła w sumie 50 btanżowych nagród

  11. Post #11
    czituch
    Avatar sarniuszek
    O użytkowniku

    Dołączył
    2468 dni temu
    Mieszka w
    wygwizdowie
    Wiek
    23
    Postów
    1,757
    Status
    Offline
    Społeczności
    Ścieżka dźwiękowa i komentarz twórców






  12. Post #12
    czituch
    Avatar sarniuszek
    O użytkowniku

    Dołączył
    2468 dni temu
    Mieszka w
    wygwizdowie
    Wiek
    23
    Postów
    1,757
    Status
    Offline
    Społeczności

  13. Post #13
    czituch
    Avatar sarniuszek
    O użytkowniku

    Dołączył
    2468 dni temu
    Mieszka w
    wygwizdowie
    Wiek
    23
    Postów
    1,757
    Status
    Offline
    Społeczności

  14. Post #14
    czituch
    Avatar sarniuszek
    O użytkowniku

    Dołączył
    2468 dni temu
    Mieszka w
    wygwizdowie
    Wiek
    23
    Postów
    1,757
    Status
    Offline
    Społeczności
    No DRM in The Witcher 3: Wild Hunt – an open letter to the community | CD Projekt RED's Official Blog

    Czyli w skrócie nie będzie żadnych zabezpieczeń antypirackich, które utrudniają życie tylko tym, którzy kupią oryginał

  15. Post #15
    czituch
    Avatar sarniuszek
    O użytkowniku

    Dołączył
    2468 dni temu
    Mieszka w
    wygwizdowie
    Wiek
    23
    Postów
    1,757
    Status
    Offline
    Społeczności
    Most Anticipated Game - VGX | SPIKE

    głosujemy na Wiedźmina

Odpowiedz na ten temat
Zobacz także...
  1. 1. Dziki Cel / Wild Target (2010) - DVD/HD/BluRay - Filmy, seriale i bajki